Remonty jednostek pływajacych
                 Produkcja osprzętu jachtowego
                         Naprawa śrub napędowych  

                             Silniki Sole Diesel Mercury Vetus Tohatsu

Agregaty Prądotwórcze Whisper Power Sole Diesel

 

                          solelogo

                            

                          

Powrót do listy realizacji

LEHR SILNIKI Z ZASILANIEM GAZOWYM

Budowa i remonty jachtów

Zakres prac

 

Pomysłodawcą napędu silników zaburtowych paliwem ekologicznym i założycielem firmy LEHR jest amerykański kapitan Bernardo Herzer, który w roku 2007 opatentował silniki małej mocy napędzane czystym propanem.

Premiera silników o mocach 2,5KM i 5KM odbyła się podczas Targów Jachtowych w Miami w roku 2012, gdzie zostały bardzo ciepło przyjęte przez media i profesjonalistów. Obecnie są dostępne również silniki 9,9KM i 15KM. Trwają prace nad silnikami większej mocy.

 

 

KLUCZOWE PRZEWAGI PROPANU NAD BENZYNĄ:

Zwiększona wydajność………………………………………….   Ekonomiczne/niższe koszty eksploatacji

Czystsza praca……………………………………………………….   Brak emisji węgla/zredukowane serwis itd.

Zwiększona niezawodność…………………………………….   Brak typowych problemów z mieszanką palną

Bardziej przyjazny dla środowiska…………………………   Do 90% mniej węgla/50% mniej toksyn

Bezpieczniejszy i czystszy ……………………………………..   Brak ryzyka rozlewu i wycieku/brak spalin

Lżejsza waga………………………………………………………….   Propan = 492g/l kontra Benzyna = 743g/l

2,5 KM – stopa 15 cali

5KM – stopa 15 cali

                                                                                                     5KM – stopa 20 cali

 

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch ręczny, rumpel

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch ręczny, rumpel

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch elektryczny, rumpel

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch elektryczny, rumpel

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch elektryczny, sterowanie zdalne

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch elektryczny, sterowanie zdalne

Silniki z rozruchem elektrycznym dostępne również z wewnętrzną baterią rozruchową

Silniki 2,5 oraz 5KM zasilane z kartridża lub butli, silniki 9,9KM zasilane tylko z butli zewnętrznej.

 

 

 

 

POLITYKA JAKOŚCI LEHR:

  • Silniki Lehr są zaprojektowane i wdrożone technicznie w USA (Los Angeles)

  • Części użyte do budowy silników LEHR pochodzą od najlepszych światowych dostawców

  • Kontrola jakości i nadzór techniczny inżynierów LEHR jest prowadzony na każdym etapie montażu, oraz serwisu

  • Wszystkie części używane do montażu są sprawdzane pod względem jakości i testowane

  • Proces przygotowania i wieloetapowego malowania jest wdrożony dla zminimalizowania szkodliwego wpływu zasolenia wody morskiej

  • Wielostopniowy System kontroli jakości jest stosowany podczas montażu

  • Każdy silnik LEHR przechodzi test pracy i regulacji przed zapakowaniem

TECHNOLOGIA LEHR:

 

 

 

 

 

 

 

 

KARTUSZE I BUTLE:

  1.  „Twist’n Go” kartusz – 1lbs/465g propanu.

= dostępne w sklepach sportowych

= wygodne i wydajne

= wkrótce dostępne oryginalne kartusze LEHR

 

  1. Butle kompozytowe o różnej pojemności

     

    = 50% wagi butli stalowej

    = widoczny poziom gazu

    = niekorodująca konstrukcja

    = zabezpieczone przeciw wybuchowo

    = wkrótce dostępne oryginalne butle LEHR

 

NAGRODY I REKOMENDACJE:

  • LEHR uzyskał wysokie oceny prasy branżowej na całym świecie

 

  • SILNIKI LEHR UZYSKAŁY NOMINACJĘ DO NAGRODY DAME Światowych Targów Wyposażenia Jachtowego METS 2013 W AMSTERDAMIE