Remonty jednostek pływajacych  Produkcja osprzętu jachtowego Naprawa śrub napędowych

               Elektryka jachtowa Elektronika jachtowa Stery strumieniowe Windy kotwiczne

                         

 

                              Silniki Sole Diesel Mercury Vetus Tohatsu

                        Agregaty Prądotwórcze Whisper Power Sole Diesel

 

                          solelogo

                            

                          

Powrót do listy realizacji

LEHR SILNIKI Z ZASILANIEM GAZOWYM

Budowa i remonty jachtów

Zakres prac

 

Pomysłodawcą napędu silników zaburtowych paliwem ekologicznym i założycielem firmy LEHR jest amerykański kapitan Bernardo Herzer, który w roku 2007 opatentował silniki małej mocy napędzane czystym propanem.

Premiera silników o mocach 2,5KM i 5KM odbyła się podczas Targów Jachtowych w Miami w roku 2012, gdzie zostały bardzo ciepło przyjęte przez media i profesjonalistów. Obecnie są dostępne również silniki 9,9KM i 15KM. Trwają prace nad silnikami większej mocy.

 

 

KLUCZOWE PRZEWAGI PROPANU NAD BENZYNĄ:

Zwiększona wydajność………………………………………….   Ekonomiczne/niższe koszty eksploatacji

Czystsza praca……………………………………………………….   Brak emisji węgla/zredukowane serwis itd.

Zwiększona niezawodność…………………………………….   Brak typowych problemów z mieszanką palną

Bardziej przyjazny dla środowiska…………………………   Do 90% mniej węgla/50% mniej toksyn

Bezpieczniejszy i czystszy ……………………………………..   Brak ryzyka rozlewu i wycieku/brak spalin

Lżejsza waga………………………………………………………….   Propan = 492g/l kontra Benzyna = 743g/l

2,5 KM – stopa 15 cali

5KM – stopa 15 cali

                                                                                                     5KM – stopa 20 cali

 

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch ręczny, rumpel

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch ręczny, rumpel

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch elektryczny, rumpel

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch elektryczny, rumpel

9,9KM – stopa 15 cali, rozruch elektryczny, sterowanie zdalne

9,9KM – stopa 20 cali, rozruch elektryczny, sterowanie zdalne

Silniki z rozruchem elektrycznym dostępne również z wewnętrzną baterią rozruchową

Silniki 2,5 oraz 5KM zasilane z kartridża lub butli, silniki 9,9KM zasilane tylko z butli zewnętrznej.

 

 

 

 

POLITYKA JAKOŚCI LEHR:

  • Silniki Lehr są zaprojektowane i wdrożone technicznie w USA (Los Angeles)

  • Części użyte do budowy silników LEHR pochodzą od najlepszych światowych dostawców

  • Kontrola jakości i nadzór techniczny inżynierów LEHR jest prowadzony na każdym etapie montażu, oraz serwisu

  • Wszystkie części używane do montażu są sprawdzane pod względem jakości i testowane

  • Proces przygotowania i wieloetapowego malowania jest wdrożony dla zminimalizowania szkodliwego wpływu zasolenia wody morskiej

  • Wielostopniowy System kontroli jakości jest stosowany podczas montażu

  • Każdy silnik LEHR przechodzi test pracy i regulacji przed zapakowaniem

TECHNOLOGIA LEHR:

 

 

 

 

 

 

 

 

KARTUSZE I BUTLE:

  1.  „Twist’n Go” kartusz – 1lbs/465g propanu.

= dostępne w sklepach sportowych

= wygodne i wydajne

= wkrótce dostępne oryginalne kartusze LEHR

 

  1. Butle kompozytowe o różnej pojemności

     

    = 50% wagi butli stalowej

    = widoczny poziom gazu

    = niekorodująca konstrukcja

    = zabezpieczone przeciw wybuchowo

    = wkrótce dostępne oryginalne butle LEHR

 

NAGRODY I REKOMENDACJE:

  • LEHR uzyskał wysokie oceny prasy branżowej na całym świecie

 

  • SILNIKI LEHR UZYSKAŁY NOMINACJĘ DO NAGRODY DAME Światowych Targów Wyposażenia Jachtowego METS 2013 W AMSTERDAMIE